Στον «πονοκέφαλο» της διοίκησης της Cretan Lines για τη βλάβη που έχει
υποστεί από την περασμένη Κυριακή το ΕΛΛΗ Τ. ήρθε να προστεθεί χθες το μεσημέρι
και η επίσχεση εργασίας τεσσάρων εργαζομένων του πλοίου, το οποίο είναι
αγκυροβολημένο στην επισκευαστική ζώνη του Πειραιά μέχρι την αποκατάσταση της
ζημιάς.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, που τις επιβεβαίωσε στην Κρητική
Επιθεώρηση και ο πρόεδρος της Cretan Lines, Γιάννης Νικολούδης,
τέσσερις εργαζόμενοι μετέβησαν χθες στο Λιμεναρχείο Πειραιά, όπου ενημέρωσαν ότι
ξεκινούν επίσχεση εργασίας, ζητώντας τα δεδουλευμένα τους. Τόσο οι συγκεκριμένοι
εργαζόμενοι όσο και οι υπόλοιποι κάνουν να λαμβάνουν χρήματα για
την εργασία που
έχουν προσφέρει το προηγούμενο δίμηνο.
Η εξέλιξη, όπως ήταν φυσικό, δεν ευχαρίστησε το διοικητικό συμβούλιο του
συνεταιρισμού. «Σίγουρα δεν είναι ευχάριστο να συμβαίνει κάτι τέτοιο από
εργαζόμενους χωρίς πρώτα να έχει ενημερωθεί η εταιρεία, αλλά εμείς θα τους
πληρώσουμε τα δεδουλευμένα μέχρι τη Δευτέρα», είπε ο κ. Νικολούδης στην Κρητική
Επιθεώρηση, υποστηρίζοντας ότι «οι εργαζόμενοι θεώρησαν ότι κάτι πρέπει να
κάνουν για να διασφαλίσουν τα χρήματα τους. Εμείς δεν έχουμε καμία πρόθεση να
μην τους πληρώσουμε».
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ
Στο άλλο «μέτωπο», αυτό της ζημιάς που σημειώθηκε στην δεξιά κύρια μηχανή,
όλα δείχνουν ότι ο χρόνος που θα απαιτηθεί για την επισκευή της θα είναι
περισσότερος από 20 μέρες. Το πλοίο βρίσκεται στην επισκευαστική ζώνη, όπου οι
μηχανικοί έχουν λύσει τη μηχανή. Την ίδια ώρα, η εταιρεία έχει ζητήσει προσφορές
για τα ανταλλακτικά και το συνεργείο που θα αναλάβει την επισκευή, προκειμένου
να διασφαλιστεί και η ποιότητα, αλλά και ο τρόπος με τον οποίο θα γίνουν οι
εργασίες.
Ο πρόεδρος του συνεταιρισμού υπογράμμισε ότι η Cretan Lines θα αναζητήσει τις
πιο συμφέρουσες προσφορές, αρκεί να πιστοποιείται η ποιότητα των ανταλλακτικών
και των παρεχόμενων υπηρεσιών από το συνεργείο που θα αποκαταστήσει τη
βλάβη.
Σε ερώτηση για το εάν η βλάβη θα μπορούσε να είχε προβλεφθεί, ο Γιάννης
Νικολούδης επανέλαβε πως αυτό δεν ήταν δυνατόν. «Από τη μέχρι τώρα έρευνα,
διαπιστώθηκε ότι έκοψε μία βίδα, με αποτέλεσμα να δεχθούν μεγάλη πίεση οι
εναπομείνασες και το έμβολο. Αυτή η βλάβη δεν μπορούσε να “προειδοποιήσει”»,
είπε ακόμα ο πρόεδρος του Δ.Σ., ενώ για μία ακόμα φορά δεν μπόρεσε να
προσδιορίσει τον ακριβή χρόνο που θα χρειαστεί για την αποκατάσταση. Τα
ανταλλακτικά, η εργασία, αλλά και τα έξοδα παραμονής στην επισκευαστική ζώνη θα
καλυφθούν από την ασφαλιστική εταιρεία, πρόσθεσε ο κ. Νικολούδης.
Στο μεταξύ, τη Δευτέρα θα συνεδριάσει το διοικητικό συμβούλιο του
συνεταιρισμού, προκειμένου να εκτιμήσει την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί. Δεν
αποκλείεται να τεθεί και το ενδεχόμενο προσωρινής ναύλωσης πλοίου για να μην
μείνει χωρίς κάλυψη γραμμή για μεγάλο χρονικό διάστημα, όμως, όπως είπε ο
πρόεδρος, «αυτό το θέμα δεν είναι απλό. Είναι περίπλοκο το να ναυλώσεις ένα
πλοίο για ένα ή δύο μήνες. Χρειάζονται έλεγχοι, χρειάζονται διαδικασίες και δεν
είναι εύκολο να βρεις και κάποιον να δεχθεί να σου νοικιάσει ένα σκάφος για τόσο
μικρό χρονικό διάστημα. Πάντως, θα το συζητήσουμε στο Δ.Σ., όπως και όλα τα
θέματα που έχουν προκύψει», κατέληξε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου