Οι βλάβες αυτές καθώς και η τεράστια καθυστέρηση στην
αντιμετώπισή τους σχετίζονται με το γεγονός ότι το εναπομείναν προσωπικό στον ΟΣΕ, μετά την εφαρμογή των Ν.3891/2010 και 4024/2011, δεν επαρκεί ούτε για την κάλυψη των στοιχειωδών αναγκών της λειτουργίας του τροχαίου υλικού και της γραμμής. Επισημαίνεται ότι μετά την εφαρμογή των παραπάνω νόμων έγιναν 1400 μετατάξεις σιδηροδρομικών το 2011 και με την εφαρμογή της εφεδρείας πρόκειται να αποχωρήσουν άλλοι (118) επιπλέον από 1- 1-2012
Οι ελλείψεις σε προσωπικό είναι μεγάλες, με αποτέλεσμα να υπάρχουν έντονα προβλήματα στη συντήρηση της γραμμής και του τροχαίου υλικού αλλά και συνολικά στη λειτουργία της επιχείρησης. Χαρακτηριστικά παραδείγματα:
Οι εργαζόμενοι στην συντήρηση της γραμμής μεταξύ Αθηνών - Λειβαδιάς είναι λιγότεροι από όσους χρειάζονται. Οι εργαζόμενοι επίσης στην συντήρηση του τροχαίου υλικού δεν αρκούν για να ανταποκριθούν στις ανάγκες λόγω μείωσή τους κατά 30%, εξ’αιτίας των μετατάξεων που προέβλεπε ο Ν.3891/2010.
Οι εναπομείναντες εργαζόμενοι, αν και αγωνίζονται να εξασφαλίσουν την συντήρηση του τροχαίου υλικού που ζητάει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δεν επαρκούν για να επισκευάσουν τις βλάβες και γι’αυτό το λόγο παρατηρούνται μακρόχρονες ακινησίες και συνεχή μείωση του τροχαίου υλικού που κυκλοφορεί. Αν δε υλοποιηθούν οι διατάξεις του Ν.4024/2011(εφεδρεία), τότε θα απομακρυνθούν όλα τα έμπειρα στελέχη του κλάδου των τεχνιτών και αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα, η συντήρηση τροχαίου υλικού να οδηγηθεί σε κλείσιμο. Το πιο σημαντικό όμως, σύμφωνα με τις καταγγελίες, είναι ότι το τροχαίο υλικό του δικτύου της Πελοποννήσου, του οποίου η λειτουργία έχει ανασταλεί πριν από ένα χρόνο (31-1-2011), δεν έχει συντηρηθεί καθόλου, με αποτέλεσμα από κυκλοφορήσιμο τροχαίο υλικό αξίας 20 περίπου εκατομμυρίων€, να καταντήσει μετά από λίγο, παλιοσίδερα με αξία μισό εκατομμύριο €
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου