Αποφάσεις για το αν θα δεχτεί ή όχι την προτεινόμενη από τη διοίκηση του ΟΣΕ Συλλογική Σύμβαση Εργασίας θα λάβει σήμερα το πρωί η διοίκηση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, η οποία συνεδριάζει εκτάκτως.
Η απόφαση της διοίκησης του ΟΣΕ να ζητήσει από το αρμόδιο υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων να προχωρήσει στη νομοθέτηση της ΣΣΕ, ύστερα από τρεις μήνες άκαρπου διαλόγου, έχει προκαλέσει αναταραχή στις τάξεις των εργαζομένων στον ΟΣΕ.
Η διοίκηση εμφανίζεται αποφασισμένη με τη συνδρομή του αρμόδιου υπουργείου να προχωρήσει
στη νομοθέτηση της πρότασής της γιατί έκρινε "οικονομικώς καταστροφικό" για τον οργανισμό το σχέδιο της Επιχειρησιακής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας που αντιπρότεινε η ΠΟΣ, τονίζοντας παράλληλα σε έγγραφό της ότι η συνέχιση της συλλογικής διαπραγμάτευσης στερείται πλέον νόημα.
Από την πλευρά της διοίκησης της ΠΟΣ με τη συμβολή και της ΓΣΕΕ, τις προηγούμενες ημέρες καταβλήθηκε προσπάθεια, παρά τις σημαντικές ενστάσεις που έχουν οι εργαζόμενοι για το προτεινόμενο κείμενο, να υπογραφεί η σύμβαση μεταξύ των εργαζομένων και της διοίκησης και να αποφευχθεί το ενδεχόμενο της νομοθετικής πράξης. Ωστόσο, η ΠΟΣ έχει θέσει κόκκινες γραμμές, πίσω από τις οποίες δεν φαίνεται διατεθειμένη να υποχωρήσει.
Αγκάθι για τους εργαζομένους είναι αφενός το θέμα του εφάπαξ στο οποίο, με την πρόταση της διοίκησης, επέρχεται μείωση μεταξύ 9.000 και 15.000 ευρώ για κάθε σιδηροδρομικό που θα βγει τώρα σε σύνταξη, εν συγκρίσει με κάποιον που συνταξιοδοτήθηκε πριν από το τέλος του 2010, και αφετέρου το άρθρο 15 της σύμβασης για το οποίο οι εκπρόσωποι των εργαζομένων ζητούν την πλήρη απόσυρσή του.
Η απόφαση της διοίκησης του ΟΣΕ να ζητήσει από το αρμόδιο υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων να προχωρήσει στη νομοθέτηση της ΣΣΕ, ύστερα από τρεις μήνες άκαρπου διαλόγου, έχει προκαλέσει αναταραχή στις τάξεις των εργαζομένων στον ΟΣΕ.
Η διοίκηση εμφανίζεται αποφασισμένη με τη συνδρομή του αρμόδιου υπουργείου να προχωρήσει
στη νομοθέτηση της πρότασής της γιατί έκρινε "οικονομικώς καταστροφικό" για τον οργανισμό το σχέδιο της Επιχειρησιακής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας που αντιπρότεινε η ΠΟΣ, τονίζοντας παράλληλα σε έγγραφό της ότι η συνέχιση της συλλογικής διαπραγμάτευσης στερείται πλέον νόημα.
Από την πλευρά της διοίκησης της ΠΟΣ με τη συμβολή και της ΓΣΕΕ, τις προηγούμενες ημέρες καταβλήθηκε προσπάθεια, παρά τις σημαντικές ενστάσεις που έχουν οι εργαζόμενοι για το προτεινόμενο κείμενο, να υπογραφεί η σύμβαση μεταξύ των εργαζομένων και της διοίκησης και να αποφευχθεί το ενδεχόμενο της νομοθετικής πράξης. Ωστόσο, η ΠΟΣ έχει θέσει κόκκινες γραμμές, πίσω από τις οποίες δεν φαίνεται διατεθειμένη να υποχωρήσει.
Αγκάθι για τους εργαζομένους είναι αφενός το θέμα του εφάπαξ στο οποίο, με την πρόταση της διοίκησης, επέρχεται μείωση μεταξύ 9.000 και 15.000 ευρώ για κάθε σιδηροδρομικό που θα βγει τώρα σε σύνταξη, εν συγκρίσει με κάποιον που συνταξιοδοτήθηκε πριν από το τέλος του 2010, και αφετέρου το άρθρο 15 της σύμβασης για το οποίο οι εκπρόσωποι των εργαζομένων ζητούν την πλήρη απόσυρσή του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου